als bedrijf, merk en ondernemer

Beter herkend, vertrouwd, bekend worden en… meer klanten bereiken?

Ontdek wat kleur voor jouw huisstijl en bedrijf kan doen

Cover van 'Kleur je merk' - 8 praktische tips hoe je kleuren gebruikt om je huisstijl

Van mijn palet naar het jouwe:
samen bouwen aan jouw unieke huisstijl!

Huisstijlkleuren van Rooij & Burg op een briefje

Hoi, ik ben Ardiëlla, de grafisch vormgever van Rooij & Burg. Met mijn passie voor kleur, design en toegankelijkheid en jarenlange ervaring in grafische vormgeving wil ik graag jouw gids zijn naar een mooie huisstijl die écht indruk maakt.

Het kiezen en toepassen van de juiste kleuren voor een huisstijl kan een hele uitdaging zijn. Hoe bepaal je nu welke kleur, welke tint, welk element de juiste boodschap overbrengt?

Worstel jij ook met het vinden van de perfecte combinatie in kleuren voor jouw bedrijf? Kleuren die niet alleen mooi zijn en goed over komen, maar ook jouw bedrijf goed uit laat komen? Dan is dit e-book iets voor jou!

 

Mijn ervaring

Door de jaren heen heb ik geleerd, geëxperimenteerd en ontdekt wat werkt in huisstijlen. Nu deel ik graag mijn kennis met jou, zodat jij niet dezelfde hobbelige weg hoeft af te leggen.

Met dit e-book ga je praktische keuzes maken die jouw bedrijf naar een hoger plan tillen. Laten we samen de kracht van kleur ontdekken en jouw huisstijl nog beter maken!

Laten we beginnen!

Groetjes, Ardiëlla

Ervaringen van klanten

De bestuursleden van Buurtvereniging Achterberg wilden de leden van de vereniging eind 2021 een pop-up kaart sturen als opkikker in deze moeilijke tijd. Het idee was er maar de uitvoering viel tegen. Contact gezocht met Rooij & Burg waar meteen meegedacht werd. Samen is het gelukt om een prachtige, zelfgemaakte pop-upkaart voor onze leden te maken. We hebben van onze leden veel positieve reacties gekregen.

Getekende berg met erachter een zonnetje dat opkomt. Er onder staat de tekst 'buurtvereniging Achterberg'Wilhelmien de Leeuw, Buurtvereniging Achterberg

Dankzij grafisch bureau Rooij & Burg is het jubileumboek van Koninklijke Muziekvereniging Musis Sacrum prachtig geworden. Het boek, dat werd uitgegeven ter gelegenheid van het 175-jarig jubileum van de vereniging in 2015, is full color, telt 192 pagina’s, en is nog beperkt verkrijgbaar bij de rechtsopvolger: Koninklijke muziekvereniging Dongen.

Rooij & Burg levert een op maat gemaakte en zeer vriendelijke service. Ze staan je bij vanaf het ontwerp van je product, tot de uitwerking ervan. Ik heb al mijn flyers en affiches bij hen besteld en ben er zeer tevreden over!​

Logo Muvek - M in een cirkel met een microfoon op standaardJan Permentier, Muvek

boost je business

De kracht van kleur:
8 tips om je huisstijl te verbeteren

De kracht van kleur:
jouw weg naar een succesvol bedrijfsimago

Het e-book 'Kleur je merk' - 8 praktische tips hoe je kleuren gebruikt om je huisstijl te verbeteren ligt op een tafeltje met een kop koffie, een plantje, potloden en nog wat schrijfwaren

Waar gaan we het in dit e-book over hebben en wat levert het jou als bedrijf op?

  • Makkelijk verbinding met je doelgoep maken.
  • Tijdsbesparing en zonder moeite een herkenbaar merk.
  • Flexibele uitstraling die bij de tijd is.
  • Een sterk, betrouwbaar imago.
  • Opvallende en krachtige boodschappen.
  • Kostenbesparing en zelf alles in de hand.
  • Concurrentievoordeel. Herkend en bekend worden!

Klaar om jouw bedrijf te transformeren? Download ‘kleur je merk’ en ontdek de impact van kleuren op jouw succesvolle bedrijfsimago!

Verbeter je merkherkenning

Ontgrendel de kracht van kleur voor jouw merk. Vergroot de herkenbaarheid en laat je bedrijf opvallen in de drukke markt, waardoor klanten jou direct associëren met kwaliteit en professionaliteit.

Efficiënt en snel content maken

Bespaar tijd en moeite bij het maken van content. Lees hoe je met minimale inspanning maximale impact kunt bereiken, waardoor je meer tijd overhoudt voor de kernactiviteiten van je bedrijf.

Meer vertrouwen bij de klant

Bouw een sterk vertrouwen op bij je klanten. Door bewust kleuren te kiezen, straal je betrouwbaarheid uit, waardoor potentiële klanten eerder geneigd zijn met jou in zee te gaan.

Flexibele huisstijl = betrokken bedrijf

Creëer een flexibele huisstijl die met de seizoenen meegaat. Door subtiel je kleurenpalet aan te passen, toon je betrokkenheid bij actuele gebeurtenissen en blijf je altijd fris en relevant.

Betere communicatie

Communiceer effectiever met je doelgroep. Leer hoe de juiste kleurkeuzes je boodschap versterken en zorgen voor heldere, begrijpelijke communicatie die bij iedereen aankomt.

Roep juiste emotie op

Maak gebruik van kleurpsychologie om de juiste emoties op te roepen. Vertaal jouw boodschap naar kleuren die specifieke gevoelens oproepen, waardoor klanten een diepere connectie met je merk ervaren

Duidelijke boodschap 

Zorg ervoor dat je boodschap in één oogopslag begrepen wordt. Gebruik kleuren om een duidelijke hiërarchie te creëren, waardoor belangrijke informatie direct opvalt, zelfs voor een vluchtige kijker.

Professioneel en aantrekkelijk design

Transformeer je bedrijfsuitstraling met professioneel en aantrekkelijk design. Leer hoe je met kleuraccenten en typografie een visueel aantrekkelijke stijl kunt creëren die indruk maakt op klanten en concurrenten.

Geef je bedrijf de boost die het verdient!

Door deze tips ontdek je hoe je kleur kunt inzetten om je bedrijf beter vindbaar te maken en je huisstijl te verbeteren. Je zult ervaren dat je hierdoor sneller en makkelijker content kunt maken.

Je ontdekt…

  • Hoe je kleur kunt inzetten om je bedrijf beter vindbaar te maken en je huisstijl te verbeteren
  • Dat je vanaf nu snel en gemakkelijk professionele content kunt maken
  • Hoe je herkenning creëert bij jouw klanten en daardoor hun vertrouwen krijgt.
  • Je bespaart tijd en geld op het inhuren van ontwerpers
  • Je verhoogt je zichtbaarheid op scherm maar ook op papier
  • zet kleur in om je merk toegankelijker te maken voor een breder publiek

Download het e-book

en verbeter je kleurgebruik
Cover van 'Kleur je merk' - 8 praktische tips hoe je kleuren gebruikt om je huisstijl